Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Jak vypadá Váš každodenní život?

Jak vypadá Váš každodenní život?

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Petr Botek
Šetření:25. 01. 2018 - 08. 02. 2018
Počet respondentů:31
Počet otázek (max/průměr):1 / 1
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:21,2 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.08:46
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dobrý den,

věnujte prosím pár chvil svého volného času a podělte se s námi o svůj den a o to, jak probíhá.

Bude to jistě zajímavé i pro Vás, přečíst si po sobě svá vlastní slova o tom, jak žijete a čím trávíte čas.

Popiště i maličkosti, s kolika lidmi se denně zasmějete, zda-li jíte zdravě, jak velká je Vaše domácnost, jaké plemena psů máte, jak se oblékáte a co za práci děláte.

Cílem je natočit sekvence normálních lidských životů různých druhů lidí.

Řeněte i babičce nebo bratranci na vesnici, aby nám sdělili, jak jejich dny vypadají!

Předem děkujeme...

Instrukce pro vyplnění dotazníku (nápověda)

Prosíme o popis celého 24 hodinového cyklu vašeho života, který každý den prožíváte, jak budete svou odpověď  fomulovat, je jen na Vás. Nepožadujeme žádné specifické informace ( místo "Praha" pouze "velké město"), spíše bychom byli rádi za přidané emoce a dlouhé podrobné texty.

PS: Hlavně ty emoce, co Vás denně provázejí a jaké máte pocity ze svých dní...

Odpovědi respondentů

1. Popište klasických 24 hodin vašeho života...

Povinná otázka, respondent musel napsat odpověď vlastními slovy.

6:30 vstanu, jdu si udělat snídani 6:45 připravuji se 7:15 odjíždím autem/jdu na MHD do školy 7:30 autem / 7:45 mhd jsem ve škole 8:00 začátek výuky 12:35 pauza na oběd 15:10 konec výuky, jedu mhd na trénink 15:50 připravuji se 16:00-17:00 trénuji děti na koni 17:30 připravuji si vybavení, koně 17:45 jdu jezdit na koni 19:00 pracuji ve stáji 20:30 jedu autem domů 21:00 večeřím, připravuji se na následují den do školy 23:00 jdu spát

Aktualne jsem na materske, dva tydny pred terminem porodu. Od poloviny tehotenstvi se mi v npci spatne spi, proto usinam priblizne kolem pul druhe a spim prerusovane do ctyr rano, kdy vstava manzel do prace. Nachystam mu snidani a svacinu, pak si ctu a kolem pul seste teprve poradne usnu. Mezi desatou a jedenactou vstavam, poklidim, uvarim, popripade neco upecu. Mezi treti a ctvrtou se manzel vrati z prace, poobedvame a vyrazime ven. Na nakup, za rodici, nebo jen tak na prochazku. Pokud nedorazi nejaka navsteva (pratele, rodina), zacvicime si, pak si pustime nejaky film ci serial a jdeme spat. Ja si pak dlouho ctu.

Jinak v zimě, jinak v létě. V zimě vstanu v 7, nakrmím psy a slepice, posnídám a dělám práce kolem strojů, skleníku, v lese. Ve 12 oběd, 30 minut se natáhnu. Pak káva a zase jedu práce do setmění. Od 17 do 19 pracuji na počítači- banka, faktury, nákupy semen, dílů, oprav. V 19 večeře, zprávy v ČT, večer si čtu nebo řeším úkoly příštího dne , Ve 23 sprcha, sklenice mléka(vlastní krávy) s teplou vodou a jdu spát. Někdy jsem na počítači až do půlnoci. Něco hledám nebo dělám fotky. V létě mám delší den, spím jen 5 hodin, pracuji na poli a ve skleníku. Po obědě spím asi hodinu a večer končím nezřídka až ve 21 hodin. Zejména v senách a sklizni ovoce a zeleniny, večer také dělám sýry v mlékárně. Zahradník, farmář, marně hledám nešťastníka, kterému dát do ruky veslo a vyskočit na břeh, jako v té pohádce B.Němcové.

Jsem invalidní důchodkyně - mám schizofrenii. Musím brát pravidelně léky, už je beru přes dvacet let. Ale jinak se snažím žít zdravě (akorát nesportuji) a mám několik zájmů: internet, astrologii, vykládání karet, psychologii. Žiji sama, ale mám starší sestru, se kterou se každý den stýkám. Díky lékům držím své emoce na uzdě a snažím se myslet pozitivně. Je mi 50 let. A věřím na Boží mlýny - podle toho se také snažím žít.

Jsem na mateřské dovolené s půlročním dítětem, čili mé dny jsou poněkud stereotypní. Ráno kolem 7:00 vstávám i s dcerou, hygiena nakrmit sebe i ji a hrajeme si spolu. V 10:00 má dcera svačinu, potom jdeme do města na nákup nebo na procházku. Vrátíme se, někdy něco uvařím, nebo uklidím. Ve 12:30 má oběd dcera, potom jde spát, poté mám oběd já. To buď manžel odchází na odpolední, vrací se z ranní, nebo vstává po noční. Odpoledne trávím buď hraním si s dcerou, nebo staráním se o domácnost, případné posezení s přáteli (podle směn manžela). V 19:00 koupu dítě, nakrmit a uspat. Pak se jdu vykoupat a najíst já. A večer si dám dobrý čaj a koukám na televizi, nebo si čtu, prostě se věnuji sama sobě. Spát chodím mezi 23 - 24h.

ležím a flákám se

Mám dobrý důchod, žiju ve velkém městě. Trochu mě trápí klouby, ale proto chodím čtyřikrát týdně na pilátes a ještě jednou na florbal. 25 let jsem hrál ragby, pracoval jsem rád jako hasič.Jsem podruhé ženatý - štastně. Mám 2 syny, 4 vnuky, sleduju politiku a jsem vášnivý fanoušek Sparty. Baví mě že už nic nemusím. Po sportu přečtu noviny, internet, vypiju kávu a věnuji se lenošení nebo manželce. V létě dlouhodobě chata,cyklistika. V zimě trochu lyžování a děkuji bohu, že mě dopřál tak krásný život.

Mám se moc fajn :-)

Mé všední dny jsou velmi klidné až rutinní, což může být někdy únavné, ale často to spíše oceňuju – vzhledem k mým psychickým problémům (úzkosti, fobie...) potřebuju ve svém životě jistou pravidelnost. Je mi přes 20 let, bydlím sama v menším městě. Nemám žádné zvíře, chtěla bych hrozně moc kočku, ale nevěřím si, že bych se o ni dokázala postarat a navíc jsem veganka a nedokázala bych kupovat masové konzervy, ale zároveň bych nechtěla kočku krmit jen rostlinnou stravou. Přišlo by mi to nepřirozené a skoro jako týrání. Kočky ale miluju, jsou to moje nejoblíbenější zvířata! Každý den vstávám docela brzy, většinou ještě před půl šestou. A i když mám práci jen pár minut pěšky, nedostanu se tam dříve než těsně před sedmou hodinou. Je to tím, že se špatně probouzím a spoustu minut trávím v posteli a čtu si, popř. kontroluju emaily. Pak si jdu teprve připravit snídani (většinou nějaké cereálie, teď jsem si hodně oblíbila pekanovou granolu!) a jím ji v posteli a přitom zase čtu. Pak už se myju a oblékám a skoro to do té sedmé ani nestihnu. Pracuju ve veřejné správě jako úředník. Nejsem moc komunikativní člověk, a tak jsem ráda, že téměř nejednám s klienty. Musím ale spolupracovat s kolegy každý den, a to mě těší, protože to jsou všechno fajn lidi a vycházím s nimi dobře. Jsem kreativní a tak trochu snílek, a proto mi práce úředníka přijde někdy nezáživná, ale na druhou stranu mě baví sledovat, jak státní instituce fungují zevnitř a ráda plním úkoly a pracuji pro stát a pro lidi. Proto, i když bych ráda časem změnila zaměstnání, uvažuji, že státní sektor neopustím. Raději bych ale pracovala pro nějakou charitativní, neziskovou organizaci. Zajímají mě práva žen, zvířat, LGBTQ komunity a dalších menšin či ohrožených skupin. Moje práce není každý den stejná, chodí mi nejrůznější úkoly. Někdy je práce opravdu hodně a jindy zase méně. Někdy mě deadliny stresují, ale vesměs to zvládám psychicky dobře. Cítím se mnohem lépe než ve škole, kde jsem byla pod velkým tlakem. Po 12. hodině chodím každý den na oběd do některé z vegetariánských restaurací a jídelen na nějaké veganské jídlo. O přestávce si většinou stihnu i zajít něco nakoupit, pokud zrovna potřebuju něco v drogerii nebo papírnictví nebo v potravinách. Vracím se pak na několik hodin znovu do práce, kde si uvařím zelený čaj, který miluju. Když skončím, jdu buď ještě na nákup, nebo rovnou domů. I když je má práce spíše klidnější, několikahodinový kontakt s lidmi mě vyčerpává, a tak jsem většinou dost unavená a musím se nabít. Užívám si tak, že bydlím sama a nemusím s nikým mluvit. Převleču se do něčeho pohodlného, uvařím si černý čaj s mlékem a dám si k tomu něco sladkého a buď si zase čtu, nebo zkontroluju sociální sítě (tumblr). Skoro každý den si pouštím hudbu, někdy poslouchám velmi aktivně, někdy nechám hudbu hrát jen jako kulisu. Kreslím u toho a taky ráda píšu příběhy, ale poslední dobou nenacházím motivaci k psaní... Někdy raději místo kreslení a psaní hraju počítačové hry. Později si vařím teplou večeři; vaření mě moc baví, ale přes týden si raději udělám něco rychlého na víc dní. Ráda i peču, ale to jen o víkendu. Chvíli pak cvičím jógu. Nemám televizi ale někdy se dívám na oblíbené britské a americké talk show nebo nějaký seriál. Těsně před spaním si jdu opět ještě něco málo přečíst. Pak spím a pak je nový den!

Po - Ne16 hodin práce, 1 hodina na přesun, 1 hodina cvičení, 6 hodin odpočinek

Pracovní dny-vstanu, práce, jdu domů, po cestě občas nakoupím nebo zařídím co potřebuji. Odpoledne jdu za přáteli, se psem, jedu na výlet, jsem doma nebo dělám co je potřeba. O víkendu jsem téměř pořád pryč, výlety, akce s přáteli, plesy, výšlapy, nákupy..

probudím se před šestou, hygiena, oblékání, vypadnu z bytu na bus..práce...přijedu po 16.00..vyvenčím psa..udělám večeři...zapnu pc..vyvenčím psa..hygiena..spánek :D

ranní povinnosti, práce, péče o děti a domácnost, únava, spánek

ráno cca v 5:30 vstanu, jedu do práce, tam přijedu zhruba kolem 7:25, sednu k počítači a pracuju, v 11 jdu se zbytkem kanceláře tak na tři čtvrtě hodiny na oběd, pak pracuju dál, cca do 16:10, jedu na nákup, domů, dělám různé věci doma, pak během večera odpadnu a ráno zase vstanu a jede to všechno znova...

Ráno vstanu a jedu do práce. V práci si dám snídani, poté oběd a k večeru jedu domů. Večer si dám večeři a jsem s rodinou, připadně dělám nějaké práce v domácnosti. O víkendu dlouho spím a jsem s rodinou, nakupuji a dělám různé práce pro domácnost.

ráno vstávání, cesta do zaměstnání, práce, odpolední nákupy, cesta domů, večerní sledování televize, spánek

Snídaně, cesta do práce, práce, rychlý oběd, práce, cesta domů, nákup, večeře, domácí práce, sezení u PC/u televize.

spát, sportovat, pracovat, jíst, bavit se, milovat, ...

Spím, vstanu, najím se a jdu ven, pak večer koukám na telku

V 6 hodin budíček, dále snídaně, vyčištění zubů, úprava obličeje a vlasů. Cesta do školy a pobyt ve škole, cesta domů, oběd, učení, povídání s rodinou, společný čaj a večeře, 18:30 televize, sprcha, televize (pokud vůbec něco dávají) a nakonec spánek.

V noci nespavost, ráno vstát, bez snídaně, pak do práce (když nemám noční), 12 hodinová směna u lůžka, pěšky odchod domů, večeře, počítač, kniha nebo televize a spát. V den noční směny dlouho spím, pak sním hned oběd, někdy jdu ven, ale většinou sedím s rodinou nebo u PC, jdu na noční, pracuji 12 hodin. Když je trochu čas, čtu knihu. Ráno rychlá sprcha a jdu spát. Ve volný den dlouho spím, jdu do města nakoupit, projdu se po krámech a pak doma koukám na seriály nebo čtu. V noci pak nemůžu spát.

V týdnu mám budík nastavený na 6 hodinu, ale obvykle vstanu až v 6:30. Obléknu se, připravím si věci do práce, svačinu a snažím se stihnout tramvaj v 7:04. Pár minut po půl 8 dorazím do práce. Převléknu se do pracovního oblečení a nasnídám se. Teprve pak se pustím do práce, ale trvá mi tak do 10 než se opravdu probudím a moje práce začne být produktivní. Nejvíc práce je v pondělí, protože musím dodělat víkendové resty. V některých obdobích roku je ovšem práce méně. Když je práce málo a já mám vše hotové, můžu odejít třeba ve 14 hodin. Směna mi normálně končí v 16. Když je práce hodně, zůstávám v práci déle. Po skončení práce jedu tramvají opět domů.Během cesty tramvají většinou poslouchám audioknihy. Občas se stavím v Albertu pro něco k večeři(pokud tedy doma jídlo není nebo už ho nekopil jiný člen domácnosti). Když přijdu domů, převléknu se do domácího oblečení. Pokud jsme domluvení, že budu dělat večeři, tak kolem půl šesté začínám vařit, aby jsme do zpráv (19:30) jedly. Když nevařím, tak buď hraju hry buď na PC nebo na Playstationu nebo jen poslouchám hudbu a "zabíjím" čas na internetu. O půl 11 jsem už většinou v postely. Tuhle rutinu něco naruší málokdy. Je to velice nudný a zdlouhavý týden,kdy jsem v pondělí naprosto vyčerpaná a modlím se, aby už byl zase pátek. Jak je člověk zaběhlý, tak dělá většinou věci automaticky, ale pak ve chvílích jako třeba teď,když se nad tím zamyslím, tak vnímám jak mi život jen protéká mezi prsty. A je to dost depresivní pocit. Chodíme do práce, abychom mohly zaplatit, co je potřeba a snažíme se vecpat si život do 25 dní dovolené. O víkendu vstávám okolo desáté, nasnídám se a přitom skouknu na Prima Cool Re-play. Když nemám žádné plány, tak si většinou sednu k Playstationu a tam vydržím celý den. Jindy jezdíme s rodinou na celý víkend k prarodičům,což probíhá tak že celou sobotu nakupujeme věci které prarodiče potřebují a večer grilujeme. Se sestrou milujeme hudbu, takže se snažíme co nejčastěji chodit na koncerty našich oblébených interpretů. A to je asi tak vše... Žena, 26 let, zaměstnaná(školství/věda), single, Praha

Vstanu. Umyju se, nasnídám se, jedu do práce. Práci přeruším a jdu na oběd. Pokračuji v práci. Práci ukončím a jedu domů. Přijedu domů, políbím manželku a navečeřím se. Jsou-li přítomná vnoučata, hraju si s nimi, jinak sleduji televisi. Pak jdu spát. O víkendu je to samozřejmě ZCELA odlišné.

Vstát, jídlo, práce, nákup, domácí práce, procházka se psy, káva, pc, večeře,sklenička,poslech hudby, spánek.

Vstávám nejčastěji okolo sedmé ráno, pomůžu s drobnostmi, které ještě potřebuje rodina, aby se vypravila z domu do práce a školy. Zacvičím si (momentálně 24 forem), dám si sprchu, upravím se, jdu vyvenčit psa - dobu venku obvykle využívám k vnitřnímu naladění se na nadcházející den, spojení se s vlastní duchovní praxí). Nachystám si snídani (kterou pak zpravidla jím až u kompu), vyvětrám, ustelu a trochu doma uklidím provozní nepořádek. Okolo deváté usedám k práci (home office), nejdřív projdu diář a doplním, co je nutné ten den či další zvládnout, projdu mail a věnuji se práci (někdy komunikuji s klienty, jindy připravuji podklady pro semináře, studuji, jindy koriguji texty apod.) končím zpravidla ve 14 hodin. Vyvenčím psa - vyvětrám si hlavu :). Připravím lehčí oběd (buď jej jím sama, nebo s manželem, má-li čas se zastavit domů), odpoledne se věnuji částečně domácnosti (úklid, prádlo, upečení pečiva, vaření...), částečně vyřizuji nutné pochůzky, nákupy, schůzky s přáteli, rodinou aj. Případně se dále věnuji práci, pokud je něco naléhavého. Mezi čtvrtou až sedmou se vrací rodina z kroužků, škol, práce - snažíme se strávit nějaký čas společně, popovídat si o tom, co přinesl den u čaje, svačiny, večeře (podle toho, jak dlouhý měl kdo z nás program). Během odpoledne a večera různě připomínám povinnosti následujících dnů (učit se na písemky, hrát na nástroj, nachystat dresy, tenisky, cvičky...., uklidit hromady svléknutého oblečení...), snažím se pořešit případné neshody, naplánovat, co je nutné. Po večeři nejnutnější úklid a večer obvykle studuji mimopracovní věci, které mě zajímají, mrknu na sociální sítě, ale někdy musím natáhnout práci do noci, pokud hoří termíny. Průběžně chodím budit pospávajícího manžela, aby ještě šel se psem. Okolo půlnoci pro sebe uzavírám předchozí den, krátce rekapituluji, jaký byl a jak jsem jej prožila + krátce naplánuji den příští (připravím si podklady nutné k práci, doplním diář, v případě pracovní cesty nachystám vše nutné). Večer si dávám delší sprchu, mám potřebu ze sebe spláchnout všechno, co den přinesl, před spaním si ještě čtu - podle únavy kratší nebo delší dobu. Usínám mezi jednou a druhou ráno. (Úplně jinak vypadá den, jsem-li na pracovní cestě - pak vstávám, kdy je nutno, většinou okolo 4, co nejrychleji se vypravím z domu a dopravím na místo, kde mě čeká práce a klienti, a večer se vracím podle toho, jak dlouho trvala pracovní akce a jak daleko jsem byla - mezi 18 a 23 hodinou. Doma se už jen umyju, pořádně napiju, abych doplnila deficit tekutin, a odpadnu...a následující den jsem trochu jako mátoha a dopoledne lehce prokrastinuji - právě jako teď:)).

Vstávám v Brně na bytě, kde máme s přítelkyní pronajatý pokoj u parku. Bydlíme s dalšími pěti lidmi. Zdi pokoje jsou polepeny plakáty a fotkami z cest. Vstávám do školy v 5 hodin ráno. Budík většinou odložím na 5:20. K snídani jdu v županu a jím müsli s mlékem, u toho sleduji Instagram. Obleču se, vyčistím si zuby. Ubalím si cigaretu, dám pusu spící přítelkyni a v 6:00 odcházím na autobus, při krátké cestě kouřím. Autobus, který jezdí většinou pozdě mě odveze na Hlavní nádraží. Označím si jízdenku a nasednu vždy do posledního vagonu na sedadlo na pravé straně. Vlak odjíždí 6:36. Většinou přijde spolužačka a přidá se ke mě, už ví, kde sedávám. Po cestě se bavíme o škole, její práci, nebo zážitcích, převážně o škole. Na malé vlakové stanici u malého městečka, kde přesedáme na autobus do školy, potkáváme další spolužačky. Bavíme se o škole. Autobus nás odveze až přímo ke škole, kde máme ještě 30 minut čas. Asi 6 hodin výuky denně, kde průběžně dávam pozor a občas se zahledím z okna. Mezi předměty kouřím před školou, bavíme se spolužáky, kdo se kde a jak moc opil a jak se nám nechce učit a kdo co slyšel o zkouškách u jakých učitelů. Třídy jsou malé jako na střední škole a všichni se známe. Po škole následuje stejná cesta zpět, jen opačným směrem. Stejný řidič autobusu, stejná linka vlaku. Opět jedu se spolužáky, ale nádala bývá lepší, akčnější než ráno. Se spolužačkou z Ruska je zábava a smějeme se, umí perfektně česky a umí se "rozkecat". Přijíždím asi 15:30 na Hlavní nádraží. Domů už jdu pěšky, asi 20 minut. Po cestě kouřím. Přijdu domů, přítelkyně tam ještě není. Potichu si pustím píšničky (Tame Impala, The Clash, Mac Demarco, Pond, Vltava či J.A.R.), abych neobtěžoval spolubydlící, které slyším chodit po chodbě do kuchyně. Sleduji navratdoreality.cz. Přítelkyně přijde ze školy. Povídáme si o tom, co se v našich dnech dělo... V 7 večer si uděláme večeři, nějaký chleba... Ona po večeři kreslí do školy, já sedím na gauči a čtu si věci do školy, střídám to s notebookem a internetem. Jdu jí práci okomentovat, mám připomínku, ale vždycky ji pochválím, protože bych to nikdy nezvládl tak dobrě. Píšou mi kamarádi, jestli nejdu pít, nechce se mi a to jim taky napíšu. V 9 hodin se podíváme na jeden díl South Parku. Pokračujeme každý svou prací. Já jdu v 11 hodin spát (jen ve spodním prádle a zuby si většinou nevyčistím) abych byl v 5 připravený vstát, ona zůstává vzhůru a pracuje.

vstáváme mezi pátou a šestou. Udělám synkovi svačinu do školy, školkové dcerce učešu vlásky a jedu MHD do práce. Kolem třetí odjíždím z práce domů, cestou koupím dětem svačinu, vyzvednu synka ze školy a dcerku ze školky, odvedu děti na kroužek. Pak si jdu na půl hodinky zaběhat. Poté si uvařím oběd na druhý den. Manžel vyzvedne děti z kroužku, uděláme si večeři, připravíme aktovku a školkový baťůžek na další den. Když zbude čas, chvíli si hrajeme. Pak uděláme večerní hygienu, přečteme dětem pohádku a uložíme je do peřin. Pak s manželem koukáme na televizi a kolem desáté chodíme spát.

Vstáváme ve všední den v 6.00, nachystám snídani a synovi svačinu do školy. V 9.00 začíná provoz naší rodinné firmy, ve 12.00 jedu já, nebo moje žena pro syna do školy. Ten druhý zatím chystá oběd. Provoz firmy končí v 18.00, pak kávička s cigaretkou na terase, vycházka se psem, večeře. Spát chodíme kolem 22.30...

vstávání, hygiena, cesta do prce, práce, jídlo, běžný věci doma, vaření, psaní balářky, hygiena, jídlo, spánek

Vzbudim se, snídaně, obleceni, koupelna, dobiham bus, skola, taneční trenink, vecere, uceni, spanek

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Nebyly nalezeny žádné vhodné segmentační otázky.

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Botek, P.Jak vypadá Váš každodenní život? (výsledky průzkumu), 2018. Dostupné online na https://jak-vypada-vas-kazdodenni-zi.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.